بهبود GFR 20 میلی لیتر / دقیقه در FSGS
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بهبود GFR 20 میلی لیتر / دقیقه در FSGS

با توجه به GFR، بیماری کلیوی را به پنج مرحله تقسیم شده است، و GFR 20 معنی است که شما در مرحله 4 نارسایی کلیه هستند. برای بیماران مبتلا به GFR 20 FSGS، که می تواند یک سری از مشکلات سلامتی، مانند گرفتگی، سردرد، درد مفاصل، تهوع، و غیره تحت پس چگونه به بهبود GFR 20 میلی لیتر / دقیقه در FSGS؟

در واقع، علت کاهش GFR است کلیه ها آسیب دیده است، به طوری که تعمیر سلول ها و بافت های آسیب دیده GFR کلیه می تواند به خوبی بهبود raíz.Si، چگونه به بهبود GFR در بیماران مبتلا به FSGS؟ ما می توانیم از هر دو طرف، رژیم غذایی و درمان متوجه است که.

رژیم غذایی مناسب برای بهبود GFR 20 در FSGS:

رژیم غذایی سالم که پایه و اساس حفظ سلامتی ما است. برای هر بیمار، رژیم غذایی مناسب و سالم می تواند به بهبود کمک می کنند و بیماران FSGS این قاعده مستثنی هستند. پس چه رژیم غذایی می تواند کمک به بیماران بهبود GFR؟ به طور کلی، رژیم غذایی برای FSGS باید کم نمک، کم چربی، پتاسیم، پروتئین کافی و پتاسیم کم باشد. علاوه بر این، ما نیز باید از غذاهای تند و ممنوعیت سیگار کشیدن و نوشیدن اجتناب کنند. اگر شما می خواهید یک برنامه رژیم غذایی فرد، شما می توانید مشورت کنید.

درمان به بهبود GFR 20 در FSGS:

به FSGS، ایمونوتراپی گزینه خوبی است به عنوان FSGS یک بیماری سیستم ایمنی است. سلول های بنیادی می تواند اصلاح GFR از اختلالات سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشد و تعمیر کلیه آسیب دیده. این است که به شش مرحله تقسیم شده است و هر مرحله دارای توابع خاص خود را دارد. این درمان ترکیبی از بسیاری از داروها و درمان های موثر است. به عنوان مثال، داروهای سرکوبگر سیستم ایمنی می تواند کمک به بیماران مانع آزاد از عوامل ایمنی بدن و از بین بردن کمپلکسهای ایمنی سپرده خواهد شد. طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به بیماران مبتلا به گشاد شدن عروق خونی، جلوگیری از لخته شدن خون و کاهش ماتریکس خارج سلولی به ترمیم آسیب و بهبود GFR کلیه است.

به طور خلاصه، یک رژیم غذایی سالم و یک روش درمانی موثر می تواند کمک به بهبود GFR 20 میلی لیتر / دقیقه در FSGS. اگر شما علاقه مند در ایمونوتراپی ما، شما می توانید یک ایمیل به بیماری enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، و ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: برچسب‌ها: FSGS، GFR 20 میلی لیتر / دقیقه، ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: